کلیه محصولات هوشمند کول‌تگ دارای یک سال گارانتی از تاریخ تحویل به کاربر می باشند و شرایط شمول گارانتی به تشخیص کارشناسان خدمات پس از فروش کول تگ و به شرح زیر است:

  • صدمه فیزیکی یا شیمیایی (از جمله انواع صدمات ممکنه در زمان حمل و نقل، صدمه دربرابر انواع ضربات، دمای بالا و مواد شیمیایی خورنده) به محصول و بسته‌بندی وارد نشود.
  • هیچ گونه خدشه ای به شماره سریال درج شده روی دستگاه اعم از محو شدن، کنده شدن و … وارد نشود.
  • هیچ گونه آثار دستکاری و اعمال فنی بر روی قطعات وجود نداشته باشد.
  • در برابر امواج الکترومغناطیسی خارج از عرف (w/m2 50>power density) قرار نگیرد.
  • خارج از محدوده دمایی و شرایط محیطی تعریف شده استفاده نشود.
  • تاییدیه نصب و آنتن دهی سیگنال (در خصوص محصول کول‌تگ اولترا) از مجموعه کول‌تگ گرفته شده باشد.

در صورت وجود هریک از شرایط فوق و یا در صورت اتمام دوره گارانتی، شرکت با اخذ هزینه نسبت به تعمیر دستگاه اقدام می نماید. همچنین در خصوص نحوه استفاده از دستگاه و یا وجود هرگونه ابهام، پشتیبانی کول تگ آماده پاسخگویی به کاربران گرامی می باشد.

خدمات قابل ارائه به مشتریان، توسط تیم پشتیبانی کول‌تگ